به وبلاگ خبرگزاری شوش نیوز خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
حوادث جاده ای
شوش پایتخت تمدن ایران زمین
شهر الوان
شهر شاوور
شهر حر رياحي
شهر صالح مشتط
شهر هفت تپه
شهر بهرام
فرهنگ عمومی
فرهنگ و هنر
فرهنگ و ادب
اجتماعي
حوادث غیرمترقبه
حوادث و کشف جرائم
علمي و فناوری
سياست داخلی
سياست خارجی
حوزه و دانشگاه
دين و مذهب
فلسفه و منطق
اقتصاد و صنعت
اقتصاد و کشاورزی
هدفمند سازی یارانه ها
عكس خبری
تاریخ و باستان شناسی
صنایع دستی
گردشگري
آموزش هنرهای نمایشی
آموزش روزنامه نگاری
آموزش عکاسی
آموزش موسیقی
دفاع مقدس و خاطرات
وصیت نامه شهدا’
دانيال شناسی
دعبل شناسی
احاديث و ادعیه
توصیه های امام خمینی(ره)
فرامین مقام معظم رهبری
ورزش شوش
بهداشت و سلامت
شهرستان شوشتر
شهرستان اندیمشک
شهرستان دزفول
شهرستان گتوند
شهرستان مسجدسلیمان
سرمقاله
سخن روز
اضافات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 1195
بازدید ماه : 2444
بازدید کل : 22892
تعداد مطالب : 398
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبرالليل والنهار

 يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبرالليل والنهاریامقلب

يامحول الحول و الاحوال، حول حالنا الي احسن الحال

مدیریت شوش نیوز ؛ عید نوروز می آید و بهارطبیعت فرا می رسد ،چکاوک‏ها، هزار دستان و قمريان، نغمه‏ها و سرودهاى فرح‏بخش و تازه سرمي‏دهند و انسان‏ها را به مهرورزى، گره‏گشايى و هم‏گرايى فرا مي‏خوانند. بهار، پيام‏آور عشق و رويش است و موسم سرور و آشتى.

خدايا پاكم كن تا تو را با انجام كارهايي كه به من سپرده ايي ستايش كنم مبادا كه در خدمت گذاري تو ناشكيبا و دلخسته شوم. اين راه آرامشي است ، كه بالاتر از درك آدمي است.

الهی! سالی را آغاز میکنیم که اولین نگاه و رایت وجود ما به سوی تو و رحمت بی کرانهء توست! همهء ما را دریاب، در آنچه گذشت اگر خطائی کردیم نه از روی سرکشی و عنان، که از روی نادانی و جهل بود، ما را به واسطهء سعه صدر و بزرگی ات ببخش و عاقبت به خیر فرما

الهی از تو میخواهم که در سال آینده اسباب رفع مشکل باشیم نه مظهر مشکل سازی


 عید نوروز می آید و بهارطبیعت فرا می رسد ،چکاوک‏ها، هزار دستان و قمريان، نغمه‏ها و سرودهاى فرح‏بخش و تازه سرمي‏دهند و انسان‏ها را به مهرورزى، گره‏گشايى و هم‏گرايى فرا مي‏خوانند. بهار، پيام‏آور عشق و رويش است و موسم سرور و آشتى.

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:, در ساعت 15:34 | |
جشنواره آئین های نوروزی اقوام مختلف ایرانی

جشنواره آئین های نوروزی اقوام مختلف ایرانیلرها

اخبار نوروزی :
شوش نیوز ؛ نوروز استان خوزستان ، نوروزشهرستان شوش ، نوروز شهرستان دزفول ، نوروز شهرستان اندیمشک ، نوروز شهرستان مسجدسلیمان ، نوروزشهرستان شوشتر ، نوروز شهرستان اهواز ، نوروز شهرستان های آبادان ـ خرمشهر ـ ماهشهر ـ بهبهان و ..... و نوروز لرها ، نوروز عرب ها ، نوروز بختیاری ها ، نوروز کردها ، نوروز لک ها ، نوروز ترک ها و .... و در مجموع نوروز سرزمین پاک ایران زمین ، زمانی شیرین و دلنشین است که بین تمام اقشار مختلف اتحاد و یکدلی به وجود آید ، همانگونه که هم اکنون این اتحاد وجود دارد ، پس این اتحاد را روز به روزمستحکم تر نموده و نگذاریم بیگانه بین ما فاصله بیاندازند .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:""جشنواره آئین های نوروزی"" و اقوام مختلف ایرانی"", در ساعت 12:5 | |
تکدی گری در شوش

تکدی گری در شوشتکدی گری در شوش


به گزارش شوش نیوز ؛ تکدی گری پدیده ای خاص شهرستان شوش نیست اما وضعیت کنونی متکدیان در سطح این شهرستان به ویژه پایانه های مسافربری ـ مطب دکترها و پارک ها موجب ایجاد چهره ای نادرست از این دیار مذهبی و تاریخی در اذهان مسافرانی خواهد شد که قصد آن را ئارند تا تعطیلات عید را در شوش سپری کنند . و این امر ضرورت توجه مسئولین را هر چه بیشتر روشن می کند.
چهره شهرستان شوش در حالی همچنان مکدر از حضور متکدیان است که به نظر می رسد این افراد دیگر در شغل خود حرفه ای شده اند و جمع آوری آنها هم راه به جایی نمی برد .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در شنبه 28 اسفند 1389برچسب:""تکدی گری"" در شوش"", در ساعت 7:29 | |
بازديدمديران دبيرستانهاي شوش ازمنطقه فكه

بازديدمديران دبيرستانهاي شوش ازمنطقه فكهفتح المبین


به گزارش شوش نیوز ؛ در آستانه تعطیلات نوروزی و سالروز عملیات ظفرمند فتح المبین ،   ۳۴نفرازمديران دبيرستانهاي شهرستان ازمنطقه جنگي فكه ويادمان شهيدآويني بازديدنمود.
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در جمعه 27 اسفند 1389برچسب:""بازديدمديران"" دبيرستانهاي شوش"" ازمنطقه فكه"", در ساعت 8:16 | |
قيمت‌ ميوه در آستانه عيد اعلام شد؛

قيمت‌ ميوه در آستانه عيد اعلام شد؛میوه
                          *هر كيلو سيب 1750 تومان
                          *هر كيلو پرتقال 1000 تومان

به گزارش شوش نیوز ؛ رييس سازمان بازرگاني خوزستان گفت: براي كمك به تنظيم بازار توزيع سيب درختي و پرتقال در جايگاه‌هاي مشخص شده سطح شهر از ديروز آغاز شد.

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:""قيمت‌ ميوه در ""آستانه عيد اعلام شد؛"", در ساعت 21:45 | |
اولین مصاحبه ی اختصاصی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان شوش با شوش نیوز

اولین مصاحبه ی اختصاصی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان شوش با شوش نیوز

بنیادبه گزارش شوش نیوز : به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرموده ی امام خمینی (ره) و بزرگداشت روز شهداء ، سیدمعصومی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان شوش در ا ولین مصاحبه ی اختصاصی شوش نیوز حضور یافت و به سئوالات خبرنگار ما پاسخ داد .


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب: ""اولین مصاحبه ی اختصاصی"" رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران ""شهرستان شوش با شوش نیوز"", در ساعت 20:59 | |
شهرستان شوش آماده پذيرايي از مهمانان نوروزي مي باشد

شوششهرستان شوش آماده پذيرايي از مهمانان نوروزي مي باشد .

به گزارش شوش نيوز ؛ شهرستان شوش هرچند كمبودها و نارسائي هايي نظير : نبود هتل و مسافرخانه ي مناسب - گرمابه ي عمومي و پاركينگ هاي بزرگ خودرو و سرويس هاي بهداشتي به اندازه ي كافي مي باشد ؛ اما به خاطر موقعيت هاي استراتژيك و جاذبه هاي گردشگري هرساله پذيراي مهمانان نوروزي از اقصي نقاط كشور ايران مي باشد .


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 26 اسفند 1389برچسب:, در ساعت 8:16 | |
زندگینامه شهید حجت الاسلام سید محمد کاظم دانش

زندگینامه شهید حجت الاسلام سید محمد کاظم دانششهید دانش

به گزارش شوش نیوز ؛ زندگینامه ی شهید حجت الاسلام و المسلمین سید محمدکاظم دانش فاجعه شهادت 72 تن از خدمتگزاران اسلام در 7 تیر 1360 فصل خونینى در تاریخ انقلاب اسلامى بود. امام خمینى در پیامى به همین مناسبت ‏فرمود: «ملت ایران در این فاجعه بزرگ، 72 تن بى‏گناه به عدد شهداى كربلا از دست داد.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در جمعه 20 اسفند 1389برچسب:""زندگینامه"" شهید حجت الاسلام"" سید محمد کاظم دانش"", در ساعت 17:16 | |
شوش میزبان جشنواره تئاتر استان خوزستان در سال ۱۳۹۰خواهد بود

رضایی

رضایی میرقائد خبرداد :

شوش میزبان جشنواره تئاتر استان خوزستان در سال ۱۳۹۰خواهد بود

به گزارش خبرگزاری شوش نیوز ؛ خدایار رضایی میرقائد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ما خبر داد : شهرستان شوش در سال ۱۳۹۰ میزبان جشنواره ی تئاتر استان خوزستان خواهد بود .

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در جمعه 20 اسفند 1389برچسب:شوش میزبان جشنواره تئاتر استان خوزستان در سال ۱۳۹۰خواهد بود, در ساعت 7:43 | |
قطع 1500 اصله درخت در شوش

قطع 1500 اصله درخت در شوش

قطع درخت

به گزارش شوش نیوز ؛ حال که در هفته ی درخت کاری به سر می بریم و می بایست به تعداد شهداء در شهرستان شوش نهال کاشته شود ، متأسفانه شهرداری شوش اقدام به قطع 1500 اصله درخت در خیابان های اصلی شهر نموده است .

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 19 اسفند 1389برچسب:, در ساعت 22:17 | |
طرح توسعه مرقد تاج العارفین شوش آغاز شد

طرح توسعه مرقد تاج العارفین شوش آغاز شدتاج العارفین
 

به گزارش شوش نیوز ؛ معاون بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: طرح توسعه بقعه تاج العارفین، نوه امام موسی کاظم که در 10 کیلومتری شمال شهر شوش واقع شده آغاز شد.
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 19 اسفند 1389برچسب:""طرح توسعه ""مرقد تاج العارفین شوش"" آغاز شد"", در ساعت 21:53 | |
بقاع متبركه شوش در موقع تحويل سال نو پذيراي زائرين خواهند بود

بقاع متبركه شوش در موقع تحويل سال نو پذيراي زائرين خواهند بود تاج العارفین

ارسالی از مهندس مهدی سیستانی

حجت الاسلام 'سيد امين زارع' گفت: شهرستان شوش داراي شش بقعه متبركه است كه براي برگزاري مراسم تحويل سال نو و ارايه خدمات مطلوب به زائرين غبار روبي شده اند.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 19 اسفند 1389برچسب:""بقاع متبركه شوش"" در موقع تحويل سال نو ""پذيراي زائرين خواهند بود "", در ساعت 21:39 | |
عید نوروز چگونه شکل گرفت

عید نوروز چگونه شکل گرفتعید

انسان‏، از نخستین ادوار زندگی اجتماعی، متوجه بازگشت و تكرار برخی از رویدادهای طبیعی، یعنی تكرار فصول شد. نیاز به محاسبه در دوران كشاورزی ، یعنی نیاز به دانستن زمان كاشت و برداشت، فصل بندی ها و تقویم دهقانی و زراعی را به وجود آورد. نخستین محاسبه فصل ها، بی گمان در همه جوامع با گردش ماه كه تغییر آن آسانتر دیده می شد صورت گرفت. و بالاخره در نتیجه نارسایی ها و ناهماهنگی هایی كه تقویم قمری، با تقویم دهقانی داشت، محاسبه و تنظیم تقویم بر اساس گردش خورشید صورت پذیرفت. سال در نزد ایرانیان از زمانی نسبتا كهن به چهار فصل سه ماهه تقسیم شده و همان طور كه ابوریحان بیرونی در آثارالباقیه آورده است آغاز سال ایرانی از زمان خلقت انسان ( یعنی ابتدای هزاره هفتم از تاریخ عالم) روز هرمز از ماه فروردین بود، وقتی كه آفتاب در نصف النهار ، در نقطه اعتدال ربیعی ، و طالع سرطان بود.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 19 اسفند 1389برچسب:""عید نوروز"" چگونه شکل گرفت"", در ساعت 16:51 | |
قدرشناسي اززحمات مسئولين شهرستان شوش

قدرشناسي اززحمات مسئولين شهرستان شوشj

اين هفته: شهردارشوش مهندس قرباني

به قلم سردبیر ارشد شوش نیوز

ازآن زماني كه مسئوليت شهرداري شوش راپذيرفت ، نويد روزهاي خوش به مشام مي رسيد . از بدو حضورش ؛ شهرشوش رامتحول كرد و هرهفته نماي شهر زيباتر مي شود .


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط در 10 اسفند 1389برچسب:""قدرشناسي اززحمات"" مسئولين ""شهرستان شوش"", در ساعت 10:35 | |
قدرشناسي اززحمات يكي ازمسئولين شهرستان شوش

قدرشناسي اززحمات يكي ازمسئولين شهرستان شوشساعدی

اين هفته مهندس سید جاسم ساعدی

نماینده مردم شریف شوش در خانه ی ملت و عضو هیئت رئیسه ی مجلس شورای اسلامی

به گزارش شوش نیوز ؛ مهندس سید جاسم ساعدی طی 5 دوره ی متوالی یعنی 20سال است كه مورد اعتماد اکثریت مردم شوش قرار گرفته و به عنوان نماينده آنها  درمجلس مشغول به فعاليت است .

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط در 26 اسفند 1385برچسب:, در ساعت 21:18 | |
حرف های بی پرده جمعی پرسنل ادارات شوش از مهندس ساعدی

حرف های بی پرده جمعی پرسنل ادارات شوش از مهندس ساعدیساعدی

به گزارش شوش نیوز ؛ تعدادی ازشاغلين ادارات وشركت ها که ازنيروهاي خدماتی به شمار می آیند و انصافاً دوشادوش پرسنل رسمي وسايرنيروها درتمام زمينه ها مشغول انجام وظيفه هستند ، علاوه بر این که از مزایا بهره مند نیستند متأسفانه بارها تهدید به اخراج از محل کار خود شده اند .

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط در 9 اسفند 1389برچسب:""حرف های بی پرده ""جمعی پرسنل ادارات شوش"" از مهندس ساعدی"", در ساعت 4:7 | |
مشكلات جايگاههاي اختصاصي CNGدرشوش

مشكلات جايگاههاي اختصاصي CNGدرشوشپمپ

به گزارش شوش نیوز ؛ شوش يكي از شهرهاي مذهبی و تاریخی  كشور ایران اسلامی است كه که با توجه به موقعیت استراتژیکش ، شاخصه های زیادی را در خود جمع نموده که در کمتر شهری همه را به صورت یک جا مشاهده می کنید .


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط در 9 اسفند 1389برچسب:""مشكلات ""جايگاههاي اختصاصي"" CNGدرشوش"", در ساعت 3:46 | |
امام جمعه موقت شوش : محکومیت همیشه از آن باطل بده است .

نمازجمعهامام جمعه موقت شوش:
محکومیت از صدراسلام تا کنون همیشه از آن باطل بوده است .


به گزارش شوش نیوز : امام جمعه موقت شوش گفت: خداوند یکتا همیشه حق را با استفاده از نیروی ایمان برتر و پیروز دانسته و محکومیت را از آن باطل می داند .


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در جمعه 6 اسفند 1389برچسب:""محکومیت"" از صدراسلام تا کنون ""همیشه از آن باطل بوده است"", در ساعت 16:57 | |
ازدواج دو کودک 3 و 5 ساله در سوریه !!!

ازدواج دو کودک 3 و 5 ساله در سوریه !!! ازدواج

در يك اقدام عجيب و باورنكردني يك پسر پنج ساله سوري با دختربچه‌اي سه ساله ازدواج كرد.
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در جمعه 6 اسفند 1389برچسب:""ازدواج دو کودک"" 3 و 5 ساله ""در سوریه !!! "", در ساعت 16:31 | |
شوش؛ شهری خوابیده بر بستر تاریخ

شوش؛ شهری خوابیده بر بستر تاریخشوش

ارسالی از : مریم خرسندی

رنگی در کار نیست. هوای غبار آلود جنوب، خیابان اصلی شهر و همه ساکنان دیروز و امروزش را در خود بلعیده است. ساکنان شهر شوش می گویند این غبار از سوی عراق می آید. مردم شوش، در سایه گنبد مخروطی کثیر الاضلاع دانیال نبی، ماسک بر صورت، به زندگی خود ادامه می دهند. «موسی» که در خیابان اصلی شهر فلافل فروشی دارد، در حالی که فلافل ها را درون روغن داغ می اندازد، دست به سوی قلعه شوش که فقط سایه یی از آن پیداست، دراز می کند و می گوید؛ «غبار همه جا را گرفته، قرار است مدرسه ها را تعطیل کنند. می گویند این غبار از تردد تانک ها در خاک عراق است. معلوم نیست تا کی باید تاوان پس بدهیم.» موسی فلافل ها را از روغن داغ پس می گیرد و قبل از اینکه درون نان سفید بگذارد، نان را با فوتی محکم، از گرد و خاک پاک می کند. «غبار به همه جا نفوذ کرده.»


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط در 5 اسفند 1389برچسب:""شوش"" شهری خوابیده بر بستر تاریخ"", در ساعت 16:32 | |
رصد همگانی ویژه اعضای انجمن ستاره شناسی شوش

رصد همگانی ویژه اعضای انجمن ستاره شناسی شوش

ستاره شناسی


به قلم : نجمه نسیمی فر 
 انجمن ستاره شناسي شوش به منظور افزايش آگاهي شهروندان در خصوص ستاره شناسي و شناخت بيشتر آسمان شب اين طبيعت آرام و بي نظير، شب رصدی باشکوهی را ویژه اعضا انجمن و برخی علاقمندان ستاره شناسی برفراز یکی از تپه های تاریخی شوش و درکنار کاخ آپادانا برگزار نمود.

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط در 5 اسفند 1389برچسب:""رصد همگانی ""ویژه اعضای انجمن ستاره شناسی"" شوش "", در ساعت 15:6 | |
به یاد شهر شوشان

به یاد شهر شوشانقلعه
فخر تمام ایران
به یاد تخت جمشید
شهر طلوع خورشید
به یاد هکمتانه
آن شهر جاودانه
بخوان تو ای هموطن
جانم فدای میهن
 

[+] نوشته شده توسط در 4 اسفند 1389برچسب:""به یاد شهر""شوشان"", در ساعت 17:17 | |
پنجاهمین سالگرد صنعت نیشکر ایران: بکارگیری نیروی های بخش خصوصی در صنعت نیشکر بررسی شود

پنجاهمین سالگرد صنعت نیشکر ایران:

جزایری

بکارگیری نیروی های بخش خصوصی در صنعت نیشکر بررسی شود


به گزارش شوشان: نماينده ولي فقيه در خوزستان در همايش پنجاهمين سالگرد صنعت نيشكر و چهارمين همايش فن‌آوران نيشكر ايران شركت توسعه نيشكر و صنایع جانبي خوزستان با اشاره به انواع جهاد، گفت: بالاترين جهاد كه در رديف جهاد با نفس محسوب مي‌شود، جهاد علمي، تحصيل علم براي خدا و خدمت به جامعه است و برگزاري اين‌گونه همايش‌ها نيز جزئي از آن به‌شمار مي‌رود.

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:""پنجاهمین سال""توسعه ی نیشکر"" در ایران"", در ساعت 21:32 | |
نظرات و انتقادات مخاطبین شوش نیوز

نظرات و انتقادات مخاطبین شوش نیوزنظرات و انتقادات


کجایند مردان بی ادعا درکنار برنامه های مختلف بزرگداشت دهه فجر چرا حتی نامی از شهیدان ودلاور مردان عملیات والفجر مقدماتی که دقیقادر هجدهم بهمن ماه بوده به میان نمی آیدهنوز یادگارهای روزهای حماسه های بزرگ دفاع مقدس شوش هستند که داغ وبار آن ایام را برشانه میکشندچقدر زیبا و خداپسندانه بود گردهم آئیهای سالانه رزمندگان گردان شهید دانش در بهمن های گذشته مبادمان که در سالروزی باین اهمیت و در بهمن پیروز ببینییم دلسوزان و ایثارگران سرافراز شهرمان در بوته فراوشی بسوزندیادوخاطره یکایک شهیدان آزادگان جانبازان ورزمندگان دریادل والفجر مقدماتی بخصوص خط شکنان مظلوم گردان شهید دانش شوش دانیال گرامی باد دستگاه ها و مسئولین امر هم از یاد نبرندکه همه وامدار آن ایثارگریها هستند والسلام
همسنگر
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:""نظرات و انتقادات""مخاطبین""شوش نیوز"", در ساعت 18:43 | |
انتقاد سازنده آری و تخریب مسئولین فعال و دلسوز هرگز

انتقاد سازنده آری و تخریب مسئولین فعال و دلسوز هرگزمدیران دلسوز

به قلم : سردبیرارشد شوش نيوز

چندوقتي است بعضي از افرادبي تفاوت که هیچ گونه احساس مسئولیتی در قبال رسالت خطیر رسانه و مطبوعات نمی کنند ؛  بدون دلايل محكم ومنطقي  اقدام به تخریب برخي از مسئولین شهرستان شوش نموده و آنها را موردوبي مهري خودقرارمي دهند .


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط در یک شنبه 25 بهمن 1389برچسب:""انتقادسازنده""آری""تخریب هرگز"", در ساعت 1:15 | |
از بازيگران و عوامل اجرايي هيئت تعزيه خواني حضرت علي اصغر(ع) شوش تجليل شد

پيرغلامان

از بازيگران و عوامل اجرايي هيئت تعزيه خواني حضرت علي اصغر(ع) شوش تجليل شد

به گزارش شوش نيوز ؛ به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شوش و هيئت مؤسس هيئت تعزيه خواني حضرت علي اصغر(ع) طي مراسمي از بازيگران و عوامل اجرايي اين هيئت تجليل به عمل آمد .


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در جمعه 22 بهمن 1389برچسب:""تجليل""ازبازيگران ""تعزيه حضرت علي اصغرشوش, در ساعت 13:21 | |
راهپيمايي غرورآفرين يوم الله 22 بهمن در شهرستان شوش

راهيمايي

راهپيمايي غرورآفرين يوم الله 22 بهمن در شهرستان شوش

به گزارش شوش نيوز ؛ همزمان با اقصي نقاط ايران و استان زرخير خوزستان ، راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در پايتخت تمدن و كهن شهر ايران زمين ؛ شوش دانيال(ع) با حضورآحاد مردم برگزار شد .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در جمعه 22 بهمن 1389برچسب:""راهپيمايي""22بهمن""درشهرستان شوش"", در ساعت 12:58 | |
همايش بصيرتي مهندسين جوان در مقابله با جنگ نرم درتالار نيايش شوش برگزار شد

شاهوارپور

همايش بصيرتي مهندسين جوان در مقابله با جنگ نرم درتالار نيايش شوش برگزار شد

به گزارش شوش نيوز ؛ در دهمين روز از دهه ي مبارك فجر و با حضور سردارشاهوارپور فرماندهي سپاه ولي عصر(عج) استان خوزستان ـ مهندس سعيدي نيا فرماندار ـ سرهنگ صفري فرماندهي ناحيه سپاه شوش ـ سرگرد حسنوند فرماندهي نيروي انتظامي ـ جمعي از مسئولين محلي و اعضاي كانون بسيج مهندسي ، همايش بصيرتي مهندسين جوان در مقابله با جنگ نرم در تالارنيايش اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:""همايش""بصيترتي ""مهندسين جوان"درمقابله با""جنگ نرم"", در ساعت 19:2 | |
نگاهي به نيازمندي هاي شوش

دانيال

نگاهي به نيازمندي هاي شوش

به گزارش شوش نيوز ؛ و به بهانه ي فراررسيدن 22 بهمن سالروز سي دومين پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ، يكي از دانشجويان دانشگاه پيام نور شهرستان شوش كه نمي خواست از ايشان نامي برده شود ، گزارشي تحت عنوان نيازمندي هاي شوش را جهت انعكاس ارائه نمود و ما هم دقيقاً عين گزارش را منعكس مي كنيم . اما قبل از آن بايد گفت كه بعضي از نيازمندي هاي ذكر شده در اين گزارش به همت مهندس سيدجاسم ساعدي نماينده ي شهرستان شوش در خانه ي ملت و عضو هيئت رئيسه ي مجلس شوراي اسلامي و همچنين مهندس سعيدي نيا فرماندار شهرستان شوش و ساير دستگاه هاي دولتي در حال پيگيري و يا درحال مطالعه مي باشد .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:""نگاهي""به نيازمندي هاي شوش"", در ساعت 14:34 | |
آشنايي با دعبل ابن علي خزايي

دعبل

آشنايي با دعبل ابن علي خزايي

ارسالي از مهدي نيسي

نام اصلی او، محمدبن علی خزاعی است که «ابوعلی» یا «ابوجعفر» هم به او می گفتند، شاعر مشهور شیعه و در رده اول شاعران عرب بود که در سال 148 هجری قمری در زمان امام جعفر صادق، امام ششم شیعیان در کوفه بدنیا آمد.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط در شنبه 21 بهمن 1384برچسب:""آشنایی""با دعبا خزایی"", در ساعت 13:52 | |
به بهانه انتصاب سرهنگ حسنوند به سمت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شوش

بهروز حسنوند

به بهانه ي انتصاب سرهنگ حسنوند به سمت فرماندهي نيروي انتظامي شوش


اگر اهالي شهرستان شوش نظارگر برقراري نظم و انضباط و امنيت مي باشد ، مرهون زحمات شما و پرسنل نيروي انتظامي مي باشد .

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:""تبريك""شوش نيوز""به سرهنگ""بهروزحسنوند"", در ساعت 22:1 | |
تالار 2000نفري شهرستان شوش افتتاح شد .

تالار عروسي

تالار 2000نفري شهرستان شوش افتتاح شد .

به گزارش شوش نيوز : در نهمين روز از دهه ي مبارك فجرو با حضور آيت الله امام ، امام جمعه ـ مهندس سيدجاسم ساعدي نماينده مردم شوش در خانه ي ملت و عضو هيئت رئيسه ي مجلس ـ مهندس سعيدي نيا فرماندار و جمعي از مسئولين ، تالار مراسمات شهرستان شوش افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:""افتتاح""تالارمراسمات""درشوش"", در ساعت 15:27 | |
كلنگ احداث پل روگذر نظام مافي شوش طي مراسمي به زمين زده شد

كلنگ احداث پل روگذر نظام مافي شوش طي مراسمي به زمين زده شدپل روگذر

به گزارش شوش نيوز ؛ در نهمين روز از دهه مبارك فجر و با حضور مهندس رحماني مديركل راه و ترابري استان خوزستان ، آيت الله امام ، امام جمعه ـ مهندس سيدجاسم ساعدي نماينده شهرستالن شوش در خانه ملت و عضو هيئت رئيسه ي مجلس شوراري اسلامي ـ مهندس سعيدي نيا فرماندار و جمعي از مسئولين محلي ، كلنگ احداث پل روگذر نظام مافي شهرستان شوش پس از 7 سال انتظار سرانجام به زمين زده شد .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:""كلنگ زني""پل روگذر""وش"", در ساعت 15:22 | |
نشست صميمي فرماندار شوش با نخبه گان شهرستان

نشست صميمينشست صميمي فرماندار شوش با نخبه گان شهرستان

به همت حوزه مشاوران جوان فرماندار شهرستان شوش و در هشتمين روز از دهه ي مبارك فجر نشست صميمي مهندس سعيدي نيا فرماندار شهرستان شوش با جوانان و نخبه گان در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:""نشست صميمي فرماندارشوش""با نخبه گان"", در ساعت 20:19 | |
طي حكمي سرگرد بهروزحسنوند به عنوان فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان شوش منصوب شد

نيروي انتظاميطي حكمي سرگرد بهروزحسنوند به عنوان فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان شوش منصوب شد

به گزارش شوش نيوز ؛ سرانجام پس اين سال تلاش در برقراري امنيت و آسايش در پايتخت تمدن و كهن شهر ايران زمين ؛ طي حكمي از طرفي فرماندهي ناجا ، سرگرد بهروز حسنوند رسماً به عنوان فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان شوش منصوب شد .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:, در ساعت 14:34 | |
مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح درشهرستان شوش برگزار شد

   مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح درشهرستان شوش برگزار شدصبحگاه مشترك

در هشتمين روز از دهه ي مبارك فجر و با حضور مهندس سيدجاسم ساعدي نماينده ي شهرستان شوش در خانه ي ملت و عضو هيئت رئيسه ي مجلس شوراي اسلامي ـ مهندس سعيدي نيا فرماندار ـ سرهنگ اسدار صفري فرماندهي ناحيه سپاه شوش ـ سرگرد حسنوند فرماندهي نيروي انتظامي ـ جمعي از مسئولين محلي صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح در مقرر فرماندهي ناحيه انتظامي اين شهرستان برگزار شد .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:""انتصاب""سرگردبهروزحسنوند""به سمت""فرماندهي ""انتظامي شوش"", در ساعت 14:0 | |
افتتاح 14 پروژه جهادسازندگي شوش در هشتمين روز از دهه ي مبارك فجر

افتتاح 14 پروژه جهادسازندگي شوش در هشتمين روز از دهه ي مبارك فجرآبياري تحت فشار

در هشتمين روز از دهه ي مبارك فجر و با حضور مهندس سيدجاسم ساعدي نماينده شهرستان شوش در خانه ي ملت و عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي ـ مهندس سعيدي نيا فرماندار ـ مهندس قاسمي مديرجهادكشاورزي و جمعي از مسئولين محلي به طور هم زمان 14 پروژه ي جهادكشاورزي شهرستان شوش افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:""افتتاح هم زمان""14ژروژه""كشاورزي"" در شوش"", در ساعت 13:45 | |
همايش بزرگ بانوان شوش در دهه ي فجر

زنان

همايش بزرگ بانوان شوش در دهه ي فجر


به گزارش شوش نيوز ؛ در ششمين روز از دهه ي مبارك فجر و با حضور رضايي ميرقائد رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شوش ـ جمعي از مسئولين و بانوان فرهيخته و نخبه ي در تالار نيايش اين شهرستان برگزار شد .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:""همايش بزرگ""بانوان نخبه ي شوش"" در دهه مبارك فجر"", در ساعت 19:0 | |
خط مشي خبرگزاري شوش نيوز

خط مشي
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
خط مشي خبرگزاري شوش نيوز

تعريف:
خط مشي خبري، اخلاقي پايگاه خبري تحليلي انتقادي شوش نيوز ، شامل كليه اصول و ارزشهاي اعتقادي و حرفه‌اي حاكم بر تحريريه خبر است كه مي‌تواند شوش نيوز را در مسير دستيابي به اهداف اصلي مندرج در اساسنامه آن قرار دهد و همه اعضا ملزم به رعايت آن هستند.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 17 بهمن 1398برچسب:""خط مش""خبرگزاری""شوش نیوز"", در ساعت 20:49 | |
مسير راهپيمايي 22بهمن در شهرستان شوش اعلام شد .

22

به گزارش شوش نيوز ؛ مهندس سعيدي نيا فرماندارشهرستان شوش در گفت و گويي اختصاصي پيرامون برگزاري راهپيمايي 22 بهمن گفت :   مردم اين شهرستان با حضور گسترده در صحنه هاي مختلف انقلاب عشق و علاقه خود  به انقلاب اسلامي را هميشه به اثبات رسانده اند.


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 17 بهمن 1389برچسب:""مسير""وساعت""راهيمايي""يوم الله""22بهمن""درشوش اعلام شد"", در ساعت 19:30 | |
افتتاح پروژه هاي شهرداري شوش در دهه ي مبارك فجر

شهرداري

افتتاح پروژه هاي شهرداري شوش در دهه ي مبارك فجر

به گزارش شوش نيوز ، در ششمين روز از دهه ي مبارك فجر انقلاب اسلامي و با حضوض مهندس خادمي معاونت عمراني استانداري خوزستان ، مهندس سيدجاسم ساعدي نماينده شهرستان شوش در خانه ي ملت و عضو هيئت رئيسه ي مجلس شوراي اسلامي ، مهندس سعيدي نيا فرماندار ، مهندس قرباني شهردار ، بخشداران بخش هاي مركزي و فتح المبين و جمعي از مسئولين محلي ؛ پروژه هاي شهرداري شوش افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفتند .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در یک شنبه 17 بهمن 1389برچسب:""افتتاح""پروژه هاي""شهرداري شوش"", در ساعت 12:25 | |
شوش كهن ترین شهر جهان

شوش

گذري اجمالي به شوش كهن شهرجهان

به گزارش شوش نيوز ؛ شوش كهن ترین شهر جهان حدود هفت هزار سال پیش به عنوان كانون مذهبی ساكنان دشت‌های پیرامون بنیاد نهاده شد . نخستین كسی كه ویرانه های شوش باستان را باز شناخت بنجامین بن جناح خاخام كلیمی بود كه بین سالهای ۱۱۶۳ و ۱۱۷۳ میلادی برای بررسی وضعیت كلیمیان در ایران به سر می برد. وی هنگام زیارت دانیال نبی(ع) از تپه های باستانی شوش نیز دیدن كرد . عملیات اكتشاف باستان شناسی در شوش از سال ۱۸۵۰ میلادی آغاز گردید وچندین مرتبه ادامه یافت كه حاصل آن كشف آثار با ارزش وشكوهمندی از تمدن وفرهنگ اقوام ایلامی،هخامنشی واسلامی بوده است .


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در جمعه 15 بهمن 1389برچسب:""كهن""شهرجهان""شوش"", در ساعت 22:55 | |
نگاهي به مهمترين آفت مديريت ها

مديريت و قرآن

                            نگاهي به مهمترين آفت مديريت ها

مديريت ها ، رياست ها و در مجموع مسئوليت ها همواره با افت هايي همراه هستند كه از موانعِ بزرگ هرگونه موفقيت در امرِ مديريت محسوب شده و راه را براي پيشرفتِ امور و تحقيق سازماندهي و رهبريِ مطلوب ناصاف و ناهموار مي سازد .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در جمعه 15 بهمن 1389برچسب:""نگاهي""به مهمترين""آفت مديريت ها"", در ساعت 22:13 | |
سومين همايش منطقه اي شعر ناله هاي فرات در شهرستان شوش برگزار شد

شعر

 سومين همايش منطقه اي شعر ناله هاي فرات در شهرستان شوش برگزار شد

به گزارش شوش نيوز ؛ سومين همايش منطقه اي شعر ناله هاي فرات با حضور حجت الاسلام والمسلمين سپهر مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خوزستان ، چناني معاوني امور هنري و سينمايي و حميدي نژاد معاونت فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي ، مهندس مجديان معاونت فرمانداري شهرستان شوش ـ رضايي ميرقائد ـ جوروند و فاطمي روئساي ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي شوش ـ خرمشهر و لالي ، جمعي از مسئولين محلي و شاعران برگزيده ي 9 استان در تالار نيايش شهرستان شوش برگزار شد .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در جمعه 15 بهمن 1389برچسب:""سومين""شعر""منطقه اي "" ناله هاي فرات"", در ساعت 21:27 | |
غبار روبي و عطرافشاني گلزار شهداي شهرستان شوش در دهه ي فجر

مزار شهداء

   غبار روبي و عطرافشاني گلزار شهداي شهرستان شوش در دهه ي فجر

به گزارش شوش نيوز : در سومين روز از دهه ي مبارك فجر انقلاب اسلامي آحاد مردم شهرستان شوش متشكل از مسئولين و مردم ـ نيروهاي نظامي و انتظامي ـ خانواده ي معظم شهداء ـ جانبازان ـ ايثارگران و آزادگان به منظور تجديد ميثاق با شهداي انقلاب اسلامي و 8 سال دفاع مقدس و بيعت مجدد با ولايت فقيه و مق ام معظم رهبري در گلزار شهداي اين شهرستان گردهم آمدند .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 14 بهمن 1389برچسب:""گلاب پاشي""غبارروبي"" و عطرافشاني"" گلزار""شهداي شوش"", در ساعت 22:31 | |
ميزگرد پرسش و پاسخ بين بانوان نخبه ي شوش و مسئولين

پرسش و پاسخ

   ميزگرد پرسش و پاسخ بين بانوان نخبه ي شوش و مسئولين

به گزارش شوش نيوز ؛ در سومين روز از دهه ي مبارك فجر انقلاب اسلامي و بنا به  توصيه ي كميسيون امور بانوان فرمانداري ميزگرد پرسش و پاسخي با حضور مهندس سعيدي نيا فرماندار ـ مهندس قرباني شهردار ـ سرگردحسنوند فرماندهي نيروي انتظامي و جمعي از بانوان مدير و نخبه ي شهرستان شوش در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 14 بهمن 1389برچسب:""ميزگرد""پرسش"" و پاسخ"" در شوش"", در ساعت 22:26 | |
ديدار مسئولين شهرستان شوش از خانواده هاي معظم شهداء ، آزادگان و جانبازان

ديدار با خانواده ي شهداء

ديدار مسئولين شهرستان شوش از خانواده هاي معظم شهداء ، آزادگان و جانبازان

به گزارش شوش نيوز ؛ در سومين روز از دهه ي مبارك فجر انقلاب اسلامي جمعي از مسئولين شهرستان شوش كه پيش قراولانِ آنها را مهندس سعيدي نيا فرماندار ـ سرهنگ صفري فرماندهي ناحيه سپاه شوش ـ سرگرد حسنوند فرماندهي نيروي انتظامي و مهندس قرباني شهردار شهر شوش تشكيل مي دادند از 5 خانواده ي آزادگان ـ جانبازان و شهداي 8 سال دفاع مقدس ديدن به عمل آوردند .
 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 14 بهمن 1389برچسب:""ديدار""باخانواده""شهداء درشوش"", در ساعت 22:21 | |
بيائيم در زيبايي شهر با شهرداري شوش همكاري كنيم

شكستن چراغ ها

       بيائيم در زيبايي شهر با شهرداري شوش همكاري كنيم

به گزارش شوش نیوز ؛ تا چند وقت پیش در آرزوی روشنایی خیابان ها و معابرشهر شوش به سر می بردیم و به خود می گفتیم : آیا شهرداری می آید که به زیباسازی معابر و خیابان ها و پارک های محله ای توجهی داشته باشد ؟

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 14 بهمن 1389برچسب:""بيائيم""بيائيم""درزيباسازي""شهر""باشهرداري""شوش همكاري كنيم"", در ساعت 21:55 | |
امتیازات تبدیل شدن شوش به منطقه ی ویژه ی اقتصادی

 منطقه ي ويژه ي اقتصادي

         امتيازات تبديل شدن شوش به منطقه ي ويژه ي اقتصادي

به گزارش شوش نیوز ؛ در صورتی که شورای نگهبان مصوبه ی مجلس شورای اسلامی مبنی بر تبدیل شدن شوش به منطقه ی ویژه ی اقتصادی را به تصویب نهایی برساند در کوتاه مدت ـ میان مدت و درازمدت شوش و استان خوزستان از امتیازات بیشتری بهره مند می شوند .

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 14 بهمن 1389برچسب:""امتيازات""تبديل شدن شوش"" به منطقه ي ويژه ي"" اقتصادي در خوزستان"", در ساعت 21:50 | |
سومین مرحله تور دوچرخه سواری استان خوزستان برگزار شد

دوچرخه سواري

      سومين مرحله ي توردوچرخه سواري استان خوزستان برگزار شد

به گزارش شوش نیوز ؛ سومین مرحله ی مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری تور خوزستان به میزبانی شهرستان اندیمشک در دو بخش سرعت 1000 متر و 4000 متردرجاده ی اندیمشک ـ دوکوهه و در سه رده ی سنی نوجوانان ـ جوانان و بزرگسالان برگزار شد .

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 14 بهمن 1389برچسب:""سومين""مرحله ي تور""دوچرخه سواري""خوزستان"", در ساعت 21:45 | |
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به سایت شوش نیوز خوش آمدید
آرشيو
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
اسفند 1385
فروردين 1385
بهمن 1384
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
عباس کرم الهی
لينكستان
خبرگزاری افق شوش
عاشورائیان
سینما فارس
هواشناسي شوش
وب سايت دكتر علي شريعتي
پايگاه خبري لرنا
دسته ورزشی بهمن شهرستان شوش
خوزنیوز
گروه تئاتر انديشه شهرستان شوش
ایمیل فارسی
سایت جهانی العالم
استانداری خوزستان
سایت استاد شهید مرتضی مطهری
وب سایت دکتر محمدباقر قالیباف
سایت شخصی استاد محمدرضا شجریان
سایت شخصی دکتر محمد اصفهانی
تک سرا بزرگترین فروشگاه مجازی در ایران
پايگاه انتيرنتيي داريوش پارسا
طراحی و تولید نرم افزارهای کامپیوتر و وب سایت های مدارس و شرکت ها
خبرگزاری شوش فردا
سامانه قرض الحسنه ازدواج
جویندگان کار
وبلاگ شخصي حسن هژبري
آموزش کسب درآمد و جدیدترین برنامه ها
سلامت نیوز
سایت رسمی سیدجاسم ساعدی
پایگاه اینترنتی داریوش پارسا
دژپل
وبلاگ مشاور جوان فرماندارشوش
خبرگزاری شوش نو
سایت نماز
وب سایت بنیادشهید شوش
مرکزخدمات حوزه های علمیه
شهداي سرزمين پاك ايران
خبرگزاری شبستان
خبرگزاری قرآن
خبرگزاری قرآن ایران
روزنامه نگار مستقل شوش
پایگاه گروه نمایش اندیشه شوش
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شوش نیوز و آدرس shushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

خط مشی خبرگزاری شوش نیوز
مدیران خبرگزاری شوش نیوز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , shushnews.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com